ΘεραΠαίζω & Μαθαίνω
Θεραπευτικό Κέντρο Πάτρα
Το Παιδιατρικό Θεραπευτικό Κέντρο «ΘεραΠαίζω & Μαθαίνω» εδρεύει στην Πάτρα. Πρόκειται για ένα σύγχρονο διεπιστημονικό κέντρο που παρέχει υπηρεσίες ειδικής αγωγής σε παιδιά, εφήβους και οικογένειες. Η διεπιστημονική ομάδα του ΘεραΠαίζω & Μαθαίνω με γνώμονα το σεβασμό, την αφοσίωση και την αγάπη για το παιδί και την οικογένεια, βασιζόμενη στη γνώση, την εμπειρία και την εξειδίκευση αλλά και σεβόμενη τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του κάθε παιδιού παρέχει θεραπευτικές υπηρεσίες υψηλού επιπέδου.
Ανδρομάχη Κονδύλη
Υπευθυνη του Τμηματος Εργοθεραπειας
Η Ανδρομάχη Κονδύλη είναι απόφοιτη του τμήματος Εργοθεραπείας του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής. Αυτό το διάστημα ολοκληρώνει το Μεταπτυχιακό της στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.
Στο πλαίσιο της κλινικής της άσκησης εργάστηκε ως ασκούμενη εργοθεραπεύτρια στην Ελληνική Εταιρεία Προστασίας&Αποκαταστάσεως Αναπήρων Προσώπων(ΕΛΕΠΑΠ),στο Θριάσιο Γενικό Νοσοκομείο Ελευσίνας,καθώς και στο Γενικό Νοσοκομείο Αττικής ΚΑΤ.
Είναι κάτοχος Άδειας ασκήσεως επαγγέλματος Εργοθεραπευτή από την Περιφέρεια Αττικής και εγγεγραμμένο μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Εργοθεραπευτών.
Έχει εργαστεί ως έμμισθη εργοθεραπεύτρια σε πρωινές και απογευματινές θεραπευτικές δομές της Αθήνας, της Χαλκίδας και της Πάτρας αναλαμβάνοντας ατομικά και ομαδικά θεραπευτικά προγράμματα,ιδιωτική παράλληλη στήριξη αλλά και προγράμματα πρώιμης παρέμβασης.
Μέσω της εργασίας της ως εργοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα,έχει αποκτήσει κλινική εμπειρία σε ευρύ φάσμα διαταραχών(Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος,Εγκεφαλική παράλυση,ΔΕΠΥ,Νοητική Υστέρηση, ΣύνδρομοDown, Αναπτυξιακή Διαταραχή Κινητικού Συντονισμού, Διαταραχές Αισθητηριακής Επεξεργασίας, Δυσγραφία,Μαθησιακές δυσκολίες κ.ά.)
Το επιστημονικό της ενδιαφέρον εστιάζεται στη Νευροφυσιολογίακαι τις κλινικές της προεκτάσεις.
Θεωρεί πως η διαδικασία της Αξιολόγησης έχει ιδιαίτερη σημασία για τον προγραμματισμό και τη διεξαγωγή ενός θεραπευτικού προγράμματος για αυτό και χρησιμοποιεί σταθμισμενα και αξιόλογα αξιολογητικα εργαλεία που εγγυώνται την εγκυρότητα και την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων. Ενδεικτικά αναφέρονται:
DTVP-2,SensoryProfile, Baby Sensory Profile, Γραπτή Απόδοση Παιδιών Δημοτικού Σχολείου "Γράψιμο, Γραφή Γραπτή Επίδοση", μέρος του Sensory Integration and Praxis Test, Κλινικές Παρατηρήσεις Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, Ερωτηματολόγιο Συγκέντρωσης και Προσοχής (DSM-5) για γονείς και Εκπαιδευτικούς, Ελληνική Κλίμακα Αξιολόγησης ΔΕΠΥ, Εντοπισμός Σχολικής Ετοιμότητας, M-Chat, Speed-up handwriting assessment, Παρατηρήσεις κιναισθητικής αξιολόγησης και ΕΔΑΛΦΑ
Εκπαιδεύεται συνεχώς με ατομικές και ομαδικές εποπτείες καθώς και με την παρακολούθηση πληθώρας σεμιναρίων και συνεδρίων.
Φωτεινή Χριστοφιλοπούλου
H Φωτεινή Χριστοφιλοπούλου είναι κάτοχος πτυχίου Εργοθεραπείας τετραετούς φοίτησης από το Queen Margaret University of Scottland. Εργάζεται τα τελευταία χρόνια ως παιδιατρική Εργοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα της Αθήνας. Έχει αποκτήσει πλούσια κλινική εμπειρία σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές, μαθησιακές δυσκολίες, αισθητηριακές διαταραχές, γενετικά σύνδρομα κτλ. Εμπλουτίζει το βιογραφικό της και την κλινική της συλλογιστική μέσα από τη συνεχή της εκπαίδευση μέσω εποπτειών και σεμιναρίων.
Επιπλέον έχει ολοκληρώσει την εκπαίδευση και εξειδίκευση της στην Αισθητηριακή Ολοκλήρωση με εισηγητή το Δημήτριο Μυλωνάδη. Στο πλαίσιο της πρακτικής της άσκησης εργάστηκε ως ασκούμενη εργοθεραπεύτρια στην αστική μη κερδοσκοπική εταιρία ψυχοκοινωνικών ερευνών- πλόες Ε.ΨΥ.ΜΕ, στην Εκκίνηση και στο Ζογκλέρ. Έκτοτε εργάζεται ως έμμισθη εργοθεραπεύτρια σε απογευματινές δομές της Αθήνας αναλαμβάνοντας ατομικά, ομαδικά και πρώιμης παρέμβασης προγράμματα.
Μαρτζάκλη Ανδριάνα
Η Μαρτζάκλη Ανδριάνα είναι απόφοιτη του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Πάτρας. Κάτοχος άδειας ασκήσεως επαγγέλματος και υπεύθυνη του κέντρου Θεραπαίζω&Μαθαίνω. Στο πλαίσιο της κλινικής της άσκησης εργάστηκε ως ασκούμενη λογοθεραπεύτρια στο κέντρο Ψυχικής Υγείας ΕΨΥΠΕΑ που εδρεύει στο Μεσολόγγι. Άρχισε την καριέρα της με συνεδρίες κατ’ οίκον καθώς και εθελοντικές εργασίες σε κέντρα ειδικής αγωγής. Εργάστηκε για δυο χρονιά ως συνοδός παράλληλης στήριξης σε ιδιωτικό παιδικό σταθμό. Συμμετέχει στην διαδικασία της σχολικής ετοιμότητας και υποστηρίζει με μαθησιακό και λογοθεραπευτικό υλικό τους μαθητές της.
Μέσω της εργασίας της ως λογοθεραπεύτρια σε ιδιωτικά θεραπευτικά κέντρα,έχει αποκτήσει κλινική εμπειρία σε ευρύ φάσμα διαταραχών(Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος,Εγκεφαλική παράλυση,ΔΕΠΥ,Νοητική Υστέρηση, ΣύνδρομοDown, Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή, Λεκτική Δυσπραξία, Μαθησιακές δυσκολίες ,Διαταραχές Σίτισης, Φωνολογική Διαταραχή κ.ά.)
Θεωρεί πως η διαδικασία της Αξιολόγησης έχει ιδιαίτερη σημασία για τον προγραμματισμό και τη διεξαγωγή ενός θεραπευτικού προγράμματος για αυτό και χρησιμοποιεί σταθμισμένα και αξιόλογα αξιολογιτικά εργαλεία που εγγυώνται την εγκυρότητα και την αξιοπιστία των αποτελεσμάτων. Ενδεικτικά αναφέρονται:
Social Communication Questionnaire, Expressive One World Picture Vocabulary Test, Aνόμιλο Τεστ, Aθηνά Τεστ, Action Picture Test, TOPL 2, Delv Test, Peabody Picture Vocabulary Test, Celf - Preschool Test, Arthrophon Test, Δοκιμασία Εκφραστικού Λεξιλογίου, Ερωτηματολόγιο Ψυχοκοινωνικής Προσαρμογής, Ερωτηματολόγιο Δυνατοτήτων και Δυσκολίων (Sdq-Hel), PLS Test, M-Chat ΕΔΑΛΦΑ, Ερωτηματολόγια Παιδικής Τροφικής Καταγραφής, Α΄ ΤΕΣΤ, Τεστ Μαθησιακής Ετοιμότητας (Α&Ι Ζάχος).
Εκπαιδεύεται συνεχώς με ατομικές και ομαδικές εποπτείες καθώς και με την παρακολούθηση πληθώρας σεμιναρίων και συνεδρίων.
Ενδεικτικές αναφορές σε σεμινάρια και εκπαιδεύσεις:
• Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Σχολική Ψυχολογία και Εκφοβισμός στη Ειδική Αγωγή.
• Εθνικός Οργανισμός Πιστοποίησης Προσόντων τουΥπουργείου Παιδείας, Συνοδός Παράλληλης Στήριξης στην Α΄ & Β΄ Βαθμια Εκπαίδευσης.
• Παρακολούθηση εργαστηρίου με τίτλο «Άγγιξε και Πες»υπό την αιγίδα της ΕΨΥΠΕΑ, το οποίο διεξήχθη στο Μεσολόγγι.
• 21η Ημερίδα της Πανελλήνιας Αντικωφωτικής & Λογοθεραπευτικής Οργάνωσης με θέμα «Ο ρόλος της ολικής και της ελληνικής νοηματικής επικοινωνίας στη καθημερινότητα των ατόμων με προβλήματα ακοής».
• 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Συμβουλευτικής Ψυχολογίας με θέμα« Ο Ρόλος τη Συμβουλευτικής Ψυχολογίας σε Συνθήκες Κρίσης» της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρίας και του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
• Α' Ετήσιος κύκλος εκπαίδευσης-εποπτείας Λογοθεραπεύτων,Προσέγγιση
• Mindfulness Based cognitive intervention σε παιδιά με συναισθηματικές δυσκολίες και Αναπτυξιακές Διαταραχές, Mindfulness Greece
• 8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αυτισμού, Θεσσαλονίκη
• Webinar με θέμα: «Επιτελικές Λειτουργίες», M-Learn, Εισηγητής: Αλεξάνδρου Ευστράτιος
• Συμμετοχή σε σεμινάριο με θεμα: «Social stories workshop», M-Learn, με εισηγήτρια την Carol Gray
• Ατομικός εποπτικός κύκλος σίτισης
• 15ο Πανελλήνιο -2ο Διεθνές Υβριδικό Συνέδριο Λογοθεραπείας, Θεσσαλονίκη
Εξειδικευμένες Υπηρεσίες
Οι ειδικοί του κέντρου μας εφαρμόζουν τα πιο αξιόπιστα τεστ αξιολόγησης και τις πιο σύγχρονες μεθόδους ειδικής παρέμβασης, χρησιμοποιώντας επιστημονικά αποδεδειγμένες πρακτικές για την καλύτερη δυνατή υποστήριξη.
Σεβασμός & Φροντίδα
Προσφέρουμε εξατομικευμένα προγράμματα για βρέφη, παιδιά και εφήβους 1-18 ετών, με σεβασμό στο παιδί και την οικογένεια, εξασφαλίζοντας υποστήριξη που ανταποκρίνεται στις μοναδικές ανάγκες τους.
Πίστη στη Δομή
Κάθε μήνα πραγματοποιούμε εσωτερική εποπτεία και εκπαίδευση θεραπευτών στα τρέχοντα θέματα ειδικής αγωγής με τη βοήθεια εσωτερικών και εξωτερικών εκπαιδευτών, διασφαλίζοντας τη συνεχή επιμόρφωση και βελτίωση των υπηρεσιών μας.
Ενδεικτικές Αναφορές
Σε Σεμινάρια &Εκπαιδεύσεις
Sensory integration paediatrics-advanced clinical reasoning and analysis (module 3), Δημήτριος Μυλωνάδης
Sensory integration paediatrics – advanced clinical reasoning and analysis (module 2), Δημήτριος Μυλωνάδης, Epimorfosis
Sensory integration paediatrics – theory and intervention (module 1), Δημήτριος Μυλωνάδης, Epimorfosis
Πρόγραμμα "Πρώιμη Παρέμβαση στη Βρεφική και τη Νηπιακή ηλικία", Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Α' Ψυχιατρική Κλινική
Πρώιμη Παρέμβαση και Αισθητηριακή Ολοκλήρωση, Δημήτριος Μυλωνάδης
Επιμορφωτικό Σεμινάριο «ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ» Κέντρο ΣΤΗΡΙΞΗ
Επιμορφωτικό Σεμινάριο "Νοητική Υστέρηση", Κέντρο Πρόληψης & Συμβουλευτικής
Πρακτικό Σεμινάριο με θέμα "Εισαγωγή στη Yoga για παιδιά με Αναπτυξιακές Διαταραχές", Προσέγγιση
Διαδικτυακό Σεμινάριο με θέμα "Γραφή και Δυσγραφία/Αξιολόγηση" με εισηγητή τον Αλεξάνδρου Ευστράτιο από το φορέα "Προσέγγιση
Διαδικτυακό Σεμινάριο με θέμα "Γραφή και Δυσγραφία/Παρέμβαση" με εισηγητή τον Αλεξάνδρου Ευστράτιο από το φορέα Προσέγγιση
Συμμετοχή σε Πρακτικό-Διαδικτυακό Σεμινάριο με θέμα "Yoga για παιδιά με Αναπτυξιακές Διαταραχές" με εισηγήτρια την Τσακίρη Μάρθα από το φορέα Προσέγγιση
Διαδικτυακό Σεμινάριο που αφορά στη Σίτιση με θεμα "Θεραπεία με Ψίχουλα" από το φορέα Talk the talk C
Διαδικτυακό Σεμινάριο με θεμα "Ευαίσθητες και Πετυχημένες Στρατηγικές για τη δοκιμή νέων τροφών" από το φορέα Talk the Talk C
Επιμορφωτικό Σεμινάριο "ΔΕΠΥ Διάσπαση Προσοχής- Διάγνωση και Αντιμετώπιση", Κέντρο Θεραπευτικής Συμβουλευτικής Παιδιών και Ενηλίκων (ΚΕ. ΘΕ. ΣΥ.)
Ετήσιο Επιμορφωτικό Σεμινάριο 550 ωρών «Ειδική Αγωγή
Εκπαίδευση, Απασχόληση και Φροντίδα Ατόμων με Αναπηρία», Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης
Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Το story-telling στην Εκπαίδευση», Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης
Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Συμβουλευτική Ψυχολογία» διάρκειας 75 ωρών, Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης
Επιμορφωτικό Σεμινάριο «Σχολική Εκπαιδευτική Ψυχολογία» διάρκειας 75 ωρών, Ανοικτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης
Ενημερωτική Ημερίδα για το Σύνδρομο Rett, Ένωση Γονέων & Φίλων Ατόμων με Σύνδρομο Rett με την Επιστημονική Συνεργασία του Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης, Ευγενίδειο Ίδρυμα
Ιατρική Ενημερωτική Ημερίδα με θέμα: Μυϊκή Δυστροφία Duchenne/Becker, Αθήνα
Διαδικτυακό Σεμινάριο με θέμα: «ΕΙΚΟΝΑ, μοντέλο αντιμετώπισης μη κατάλληλης προς το περιεχόμενο συμπεριφοράς», Αλεξάνδρου Ευστράτιος
Επιμορφωτικό- Εποπτικό Σεμινάριο «Δυσπραξία: Αναπτυξιακή Διαταραχή Κινητικού Συντονισμού DCD», Διεπιστημονικό Κέντρο Ειδικών Θεραπειών «Άρθρωσις»
Διαδικτυακό Σεμινάριο με θέμα: «Επιτελικές Λειτουργίες. Τι είναι, πώς αξιολογούνται», Αλεξάνδρου Ευστράτιος
Βασικό Σεμινάριο Γλωσσικού Προγράμματος ΜΑΚΑΤΟΝ
Διαδικτυακό Σεμινάριο με θέμα: «Οδηγίες Υποβοήθησης Αισθητηριακής Ρύθμισης», Αλεξάνδρου Ευστράτιος
Πανελλήνιο Συνέδριο Αισθητηριακής Ολοκλήρωσης, Αθήνα
Πρακτικό Σεμινάριο με θέμα «Διαταραχή Αισθητηριακής Επεξεργασίας & Yoga», Flower Kids Yoga
Διαδυκτιακό Σεμινάριο με θέμα: «Η μνημονική επεξεργασία και η υποβοήθησή της», Αλεξάνδρου Ευστράτιος
Α' Ετήσιος κύκλος εκπαίδευσης- εποπτείας Εργοθεραπευτών, Προσέγγιση
Β' Ετήσιος κύκλος εκπαίδευσης- εποπτείας Εργοθεραπευτών, Προσέγγιση
7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αυτισμού, Αθήνα
3ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συνέδριο ΔΕΠΥ, Θεσσαλονίκη
Mindfulness Based cognitive intervention σε παιδιά με συναισθηματικές δυσκολίες και Αναπτυξιακές Διαταραχές, Mindfulness Greece
Webinar με θέμα: «Η γνώση της φυσιολογικής ανάπτυξης», M-Learn
8ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αυτισμού, Θεσσαλονίκη
Webinar με θέμα: «Επιτελικές Λειτουργίες», M-Learn, Εισηγητής: Αλεξάνδρου Ευστράτιος
Διαδικτυακό Σεμινάριο με θέμα: «Σχολική Ετοιμότητα του παιδιού», Αλεξάνδρου Ευστράτιος
Συμμετοχή σε σεμινάριο με θεμα: «Social stories workshop», M-Learn, με εισηγήτρια την Carol Gray
Ομαδικός εποπτικός κύκλος σίτισης-Feed the peakers
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ
Το «ΘεραΠαίζω & Μαθαίνω» είναι εδώ για να υποστηρίξει την ανάπτυξη και την ευημερία του κάθε παιδιού, προσφέροντας εξατομικευμένες υπηρεσίες που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα αναγκών.
2610332140 -6949628180
ΤΗΛΕΦΩΝΟ
Ελευθέριου Βενιζέλου 113-115 - Πάτρα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Toggle